WELKOM BIJ OPEL

Hartelijk dank voor uw interesse in het Mystery Shopping programma van Opel.. Opel hecht zeer grote waarde aan klanttevredenheid en wil u daarom graag vragen om uw hulp om dit te toetsen. In tegenstelling tot andere merken, willen wij onze metingen baseren op echte klantervaringen van echte klanten van Opel, in plaats van acteurs. De praktische zaken van de Mystery Shopping bezoeken worden georganiseerd door de gespecialiseerde firma Multi-Value. 

Om u te belonen voor uw assistentie evenals om onze waardering voor u als klant te uitten, is er een vergoeding voorzien na een volledig afgerond Mystery Shopping bezoek. 

HET KLANTBELEVINGSONDERZOEK VOOR OPEL 

Wat is Mystery shopping? 
Mystery shopping (oftewel klantbelevingsbezoeken) is een beproefde onderzoeksmethode waarbij een klant onaangekondigd een bezoek uitvoert aan een Erkend Opel Reparateur of Opel Dealer. De klant is goed voorbereid en weet voor aanvang op welke criteria hij of zij moet letten. Hierbij ligt het accent op het observeren, de beleving en het gesprek met de medewerker. Na het bezoek vult de Mystery Shopper een vragenlijst in aan de hand van zijn of haar ervaring. Het aantal Mystery Shopping bezoeken per Opel vestiging is beperkt per jaar, dus meld u snel aan als u wenst te participeren. 

Hoe kunt u zich aanmelden voor een klantbelevingsbezoek aan Opel?
• U vult, middels de knop onderaan deze pagina, een kort formulier in om uw interesse kenbaar te maken. 
• Op basis van de door u verstrekte informatie, beoordelen wij of uw aanstaande bezoek in aanmerking komt voor een klantbelevingsbezoek bij Opel. 
• Indien u geselecteerd wordt voor deelname, nemen wij ruimschoots voordat uw onderhoud plaats zou moeten vinden persoonlijk telefonisch contact met u op. 
• In de tussentijd verzoeken we u om zich in te schrijven als Mystery Shopper bij Multi-Value, zodat we alle benodigde gegevens hebben om u te kunnen benaderen en de vergoeding te kunnen uitbetalen. 
 

Als ik geselecteerd word voor deelname, hoe gaat het verder in zijn werk? 
• Na persoonlijk contact met ons krijgt u het bezoek toegewezen en kunt een briefing en vragenlijst inzien. 
• Deze leest u goed door waarna u een korte toets uitvoert – de video certificering – om te bepalen of u de briefing goed hebt begrepen. 
• Heeft u in deze toets een score onder de 90% behaald of heeft u toch nog vragen? Geen probleem! Bel ons even op en wij helpen u graag verder. 
• Zodra u deze stappen heeft doorlopen, kunt u van start gaan.. U maakt vervolgens een online afspraak bij de Opel-dealer voor periodieke service of onderhoud. 
• Na afloop van het bezoek, vult u de online vragenlijst in. Zodra uw antwoorden op de vragenlijst zijn nagekeken door ons en zijn goedgekeurd, bent u klaar. 
• Vervolgens krijgt u de afgesproken vergoeding (150 €) binnen vier weken op uw rekening gestort.

MEER INFORMATIE OVER MULTI-VALUE

Multi-Value, een onderzoeksbureau gespecialiseerd in klantervaring, voert jaarlijks 60.000+ klantbelevingsbezoeken uit voor haar klanten in diverse sectoren, waaronder automotive, retail, banken en hospitality. Klantbeleving is onze passie en wij zijn zeer gedreven om hierin het verschil te maken bij onze klanten. Wij luisteren hierbij naar de wensen en de feedback van klanten en vertalen deze naar uitvoerbare acties. Het is onze stellige overtuiging dat je mensen alleen kunt motiveren om actie te nemen, als je de geest en het hart positief weet te beïnvloeden. 

Heeft u toch nog vragen over het Klantbelevingsonderzoek voor Opel, dan kunt u contact met ons opnemen tussen 09:00 – 17:30 uur op telefoonnummer +32(0)3 212 15 15. U kunt ook een mail sturen naar opel@multi-value.com.
 

Namens Opel bedanken wij u alvast voor uw deelname aan dit programma. 

Inschrijven als Mystery Shopper