COVID-19

COVID-19

Een antwoord op de meest gestelde vragen.

BELANGRIJKE CORONAVIRUS-INFORMATIE

Na de tijdelijke sluiting van onze concessies zijn we bij Opel zeer blij dat wij vanaf vandaag onze deuren terug mogen opendoen voor jullie. Dit zullen we uiteraard op een uiterst voorzichtige manier doen zodat we de veiligheid van jou en al onze werknemers kunnen blijven garanderen. 

 

Wil je graag langskomen? Maak dan hier een online een afspraak.

Wanneer je langskomt voor je bezoek, houd dan ten alle tijde 1,5m afstand. Ons personeel helpt je graag verder en heeft de nodige beschermende maatregelen getroffen. Iedereen draagt een mondmasker en er is hygiënische handgel ter beschikking in de concessie. Als u binnenkomt zullen er voor u duidelijke markeringen gemaakt zijn om uw bezoek zo vlot en veilig mogelijk te maken.  

We kijken er nu al naar uit om jullie allemaal terug te zien. Zorg intussen goed voor jezelf en je dierbaren.

 

Alle teams van OPEL BELGIUM. 

Zijn de showrooms geopend?

Sinds 11 mei mogen onze concessies hun deuren weer voor het grote publiek opendoen. Dit doen we uiteraard nog steeds op een uiterst voorzichtige manier zodat we de veiligheid van u en al onze werknemers kunnen blijven garanderen. Ook in Antwerpen blijven onze showroom geopend. We raden u aan om online een afspraak in te plannen zodat we uw veiligheid en het maximum aantal personen in onze showrooms ten allen tijden kunnen garanderen. 
MAAK ONLINE EEN AFSPRAAK

Blijft de service Opel Assistance bereikbaar?

De teams van Opel Assistance blijven ter beschikking in geval van een geïmmobiliseerde wagen (door panne of ongeval). Meer informatie over Opel Assistance leest u hier.

Kan ik als zakelijke rijder nog terecht bij een dealer?

Ja, sinds 4 mei mag er op afspraak gewerkt worden voor zakelijke klanten (B2B). Neem contact op met je Opel Verdeler om de richtlijnen te kennen of maak online een afspraak.

Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

Je kan een Opel Verdeler contacteren om de richtlijnen te kennen i.v.m. mogelijke herstellingen.
In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Opel Assistance zorgen voor het takelen en het depanneren.

Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

Je kan uw Opel Verdeler contacteren. Zij kunnen jou alle beschikbare info geven over je bestelde wagen. Wij stellen alles in het werk om, zodra de situatie weer genormaliseerd is, opnieuw optimaal aan de slag te gaan. Wij houden je op de hoogte over het verloop van onze activiteiten.

Blijft het atelier geopend?

Sinds 11 mei mogen onze concessies hun deuren weer voor het grote publiek opendoen. Dit zullen ze uiteraard op een uiterst voorzichtige manier doen zodat we de veiligheid van jou en al hun werknemers kunnen blijven garanderen.  Maak online een afpraak.

Ik rij momenteel met een vervangwagen. Wat moet ik doen?

Gebruik hem gedurende de hele herstelperiode van je eigen wagen en wacht op een seintje van je Opel Verdeler.

Hoe zit het met lopende bestellingen en leveringstermijnen hiervan?

Opel start vanaf 11 mei gradueel haar productiefaciliteiten terug op en dit onder strenge sanitaire en veiligheidsmaatregelen. 

Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Gaat deze nog door?

Neem voor de levering van uw wagen contact op met uw lokale Verdeler, zij zullen u meer informatie geven omtrent de levering van uw wagen.  Contacteer uw dealer.

Kan ik nog een wagen bestellen?

Ja, het dealernet blijft beschikbaar om je in te lichten, je hebt toegang tot de configurator en je kan ook kiezen voor een stockwagen via deze link.
Onze teams zijn ter beschikking. Maak online een afspraak.

Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de Opel-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Aarzel niet om contact op te nemen met je Opel Verdeler of maak online een afspraak.
Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met ons opnemen of met uw Opel verdeler.