COVID-19

COVID-19

Een antwoord op de meest gestelde vragen.

BELANGRIJKE CORONAVIRUS-INFORMATIE

In lijn met de federale overheidsmaatregelen en om de veiligheid van iedereen te verzekeren, ben je in gans ons netwerk van harte welkom. Uiteraard nemen onze Verdelers alle sanitaire voorzorgen om het Corona-virus te bestrijden, voor uw gezondheid en die van de medewerkers in de showrooms en receptie. Een afspraak maken kan, maar dit hoeft niet. Telefonisch en digitaal contact blijft uiteraard ook mogelijk wanneer u daar de voorkeur aan geeft. Maak hier eenvoudig een afspraak.

Alle teams van Opel Belgium. 

Zijn de showrooms geopend?

In lijn met de federale overheidsmaatregelen en om de veiligheid van iedereen te verzekeren, ben je  in gans ons netwerk van harte welkom. Een afspraak maken kan, maar dit hoeft niet. Telefonisch en digitaal contact blijft uiteraard ook mogelijk wanneer u daar de voorkeur aan geeft. Maak hier eenvoudig een afspraak.  
MAAK ONLINE EEN AFSPRAAK

Is de service Opel Assistance bereikbaar?

Ja, de teams van Opel Assistance blijven ter beschikking in geval van een geïmmobiliseerde wagen (door panne of ongeval). Meer informatie over Opel Assistance leest u hier.

Kan ik als zakelijke rijder terecht bij een Verdeler?

In lijn met de federale overheidsmaatregelen en om de veiligheid van iedereen te verzekeren, ben je  in gans ons netwerk van harte welkom. Een afspraak maken kan, maar dit hoeft niet. Telefonisch en digitaal contact blijft uiteraard ook mogelijk wanneer u daar de voorkeur aan geeft. Maak hier eenvoudig een afspraak.  

Mijn wagen heeft een technisch probleem. Wat kan ik doen?

Je Verdeler of service punt is geopend, ook voor onderhoud, herstellingen en bandenwissels. In geval van een totale immobilisatie van de wagen zal Opel Assistance zoals gebruikelijk zorgen voor het takelen en het depanneren.

Zijn er gevolgen voor de leveringstermijnen?

Voor informatie over je reeds bestelde wagen of algemene info over dit onderwerp contacteer je best je Verdeler. Onze Verdelers staan voor je klaar voor de levering van je wagen.

 

Ik rij momenteel met een vervangwagen. Wat moet ik doen?

Onze Verdelers voor je klaar voor zowel verkoop, na-verkoop en leveringen. Neem contact op met je Verdeler voor je vragen.

Hoe zit het met lopende bestellingen en leveringstermijnen hiervan?

Je kan je Opel Verdeler contacteren. Zij kunnen jou alle beschikbare info geven over je bestelde wagen. Onze Verdelers voor je klaar voor zowel verkoop, na-verkoop en leveringen.

Ik heb een afspraak voor de levering van mijn wagen. Hoe verloopt dit ?

De Verdelers zijn geopend en de levering van uw wagen kan plaatsvinden, uiteraard met inachtneming van de maatregelen. Neem voor vragen en het maken van een afspraak contact op met uw Verdeler.  Contacteer uw Verdeler.

Kan ik een wagen bestellen?

De Verdelers zijn open en helpen je graag verder met inlichtingen en de bestelling van je wagen. Maak online een afspraak.

Kan ik een commerciële offerte krijgen?

De aangevraagde offertes via de Opel-website worden doorgestuurd naar de verkooppunten en worden door onze commerciële teams behandeld. Je kan bij onze Verdelers langskomen om je wagenaankoop met een van onze commerciële medewerkers te bespreken. Maak hier online een afspraak.
Voor andere dringende vragen die niet beantwoord werden in bovenstaande FAQ's, kan je contact met ons opnemen of met je Opel Verdeler.