Skip To Content

De kracht van "What if"
Ontdek de nieuwe Opel
 
Wij geloven dat de beste manier om de toekomst aan te gaan is om er helemaal voor te gaan: In 2028 zullen we volledig elektrisch zijn. Gedreven door onze rusteloze geest om niet bang te zijn maar dingen uit te proberen. We noemen het de kracht van " What if". Deze geest leeft in elke auto en in elk detail dat we introduceren. Diezelfde geest vormt de essentie van onze nieuwe website en logo. Ontdek waar de nieuwe Opel van gemaakt is.
The Power of What if
Discover the new Opel
We believe the best way to take on the future is to go all in: We’ll be all electric by 2028. Driven by our restless spirit of not being afraid but trying things out. We call it the power of "What if“. This spirit lives in every car and in every single feature and detail we introduce. That same spirit shapes the essence of our new website and logo. Find out what the new Opel is made of.

Wat als we de auto van de toekomst vandaag zouden bouwen?
De Opel Conceptcar

 

Al onze visies in één auto. Een fysieke weergave van onze niet aflatende drang om de grenzen van het mogelijke te verleggen. De Opel Experimental geeft een duidelijke visie, niet alleen op een autolijn, maar op het merk Opel als geheel. Een visionaire conceptcar gebaseerd op ideeën en overtuigingen die toonaangevend zijn: Een ontgifte rijervaring, Greenovation in het hart en moderne Duitse technologie en design. Een symbool voor waar we bij Opel met al onze energie naar streven.

What if we built the car of the future today?
The Opel Brand Concept Car

 

All our visions in one car. A physical representation of our relentless drive to push the boundaries of what is possible. The Opel Experimental will give a clear vision of not just a car-line but for the Opel brand as a whole. A visionary concept car based on ideas & beliefs that lead the way: A detoxed driving experience, Greenovation at heart, and Modern German technology and design. A symbol for what we at Opel strive for with all our energy.

Wat als ons logo meer was dan alleen een logo?
De nieuwe Blitz. Dezelfde energie

 

Het Opel-logo is relevanter dan ooit. Het drukt uit wie we zijn en waar we naartoe willen. Het symboliseert onze belofte voor de democratisering van innovatie en mobiliteit, maar ook ons streven om tegen 2028 een volledig elektrisch merk in Europa te worden. Als geen ander merklogo staat onze iconische bliksemschicht voor een opwindende toekomst. Daarom hebben we het opnieuw ontworpen en het brutaler, scherper en nog zelfverzekerder gemaakt. Ontdek de nieuwe Opel "Blitz".

 

Film bekijken

What if our logo was more than just a logo?
The new Blitz. This is our energy.

 

The Opel logo is more relevant than ever before. It expresses who we are and where we want to go. It symbolises our promise for the democratization of innovation and mobility but also conveys our commitment to becoming a fully electric brand in Europe by 2028. Like no other brand logo, our iconic lightning bolt stands for an electrifying future. That’s why we redesigned it and made it bolder, sharper, and even more confident. Discover the new Opel „Blitz.“